Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás - a legfontosabb kérdések!

Szállítási információk

Horgász webáruházunk úgy működik, mint szinte valamennyi webáruház. A termékek között böngészve, azokat a kosárba helyezve és a rendelés gombot megnyomva tudsz rendelni tőlünk. Részletesebben a Vásárlási feltételek menüpontban olvashatsz erről. Itt most a lényeget próbáljuk kiemelni:

1. Szállítási határidők - mikor kapod meg a csomagod?

A Szúnyog Horgászbolt valós áruházként is működik Nagykanizsán (azaz nemcsak internetes áruházként üzemel). Ez azt jelenti, hogy jelentős árukészlettel rendelkezünk. De minden nálunk sincs. Előfordulhat, hogy olyan terméket választasz, amit nekünk is meg kell rendelnünk ("nincs raktáron, érdeklődjön" szöveg a termék mellett). Ez befolyásolja a szállítási határidőinket. Ha azt látod, hogy a termék raktáron van, és kosárba rakható, akkor 99,9%, hogy így van. Raktárkészletünket nagy odafigyelléssel kezeljük, a webáruházban a valós készlet látható!

  • ha olyan horgászterméket választasz, ami készletünkön van, akkor 1-2 munkanap alatt megérkezik a csomagod, vagy átveheted a Szúnyog Horgászboltban. Munkanapokon, hétfőtől péntekig, 8-16 óráig csomagolunk (hétvégén a futárszolgálat sem szállít). Példa: Ha szerdán rendeltél este 10 órakor, azt mi csütörtök reggel feldolgozzuk, csomagoljuk, és jó eséllyel pénteken már Nálad lesz a csomag. A GLS futárszolgálat gyorsan dolgozik. Ugyanígy járunk el a csütörtök reggel 8:30ig beérkezett rendelések esetén is, csomagoljuk, és már másnap Nálad lehet a csomag.
  • FOXPOST csomagautomatába kért rendelés esetén a munkanapon 8-10 óráig leadott rendeléseket már aznap elküldjük, 10 óra után leadott rendeléseket pedig másnap indítjuk útjára. A szállítási idő függ a választott automata túlterheltségétől is. Tapasztalatunk szerint 2-3 munkanap alatt odaér a csomag.
  • ha nincs a készletünkön a kiválasztott horgásztermék, de mégis szeretnéd, akkor több időt vesz igénybe, amíg mi is beszerezzük és kipostázzuk Neked. Ilyenkor - attól függően, hogy melyik márka termékét választottad - 4-20 napba telik, míg el tudjuk küldeni a csomagodat. Igyekszünk, sietünk - mi is azt szeretnénk, ha minél előbb odaérjen a csomag. De ezekben az esetekben mindenképp előre jelezzük a várható érkezést, minden esetben egyeztetünk Veled! Mindketten azt szeretnénk, hogy minél előbb nálad legyen a horgászcucc - közösen sikerülni is fog.

2. Hogyan fizethetsz?

Pillanatnyilag utánvéttel, előre utalással vagy FOXPOST automatánál bankkártyával tudsz fizetni. (Személyes átvétel esetén természetesen a Szúnyog Horgászboltban kártyával vagy készpénzzel.)

  • Utánvétes fizetés esetén a futárnak fizetsz, készpénzben.
  • Előre utalásnál küldünk egy e-mailt, amiben megkérünk az utalásra és megadjuk a számlaszámunkat. Ha megjött a pénz, feladjuk a csomagot, és Te várhatod a futárt. A bankszámlaszámunkat direkt nem írom ide - kérlek csak akkor utalj, ha megkaptad az erről szóló e-mailt, amiben szerepel a számlaszám is! Ezzel elkerülhetjük, hogy esetleg olyan terméket fizess ki, amit valamilyen okból mégse tudunk küldeni. Persze visszautalnánk ilyen esetben a pénzt, de ez mindenkinek csak kellemetlenséget okoz...
  • FOXPOST automatánál a nyitó kód beütése után (amit majd a FOXPOST küld el Neked sms-ben és e-mail-ben is) egyszerűen fizethetsz a bankkártyáddal.

3. Mennyi a postaköltség?

A postaköltséget 20 kg-os és nem terjedelmes csomagig a következő táblázat tartalmazza:

 

Csomag értéke

Szállítási díj utánvétes fizetési mód esetén (Ft)

Szállítási mód előreutalásos fizetési mód esetén (Ft)

24999 Ft-ig 1790Ft 1100Ft
25000 Ft-tól 0 Ft 0

 

Csomag értéke FOXPOST automatába történő szállítás díja
14999 Ft-ig 1100 Ft
15000 Ft-tól 0 Ft

FIGYELEM! 20 kg-ot elérő és a terjedelmes (amit nem tudunk egy db dobozban elküldeni) csomagok esetén egyedi díjszámítást alkalmazhatunk! Erről a rendelés leadását követően, e-mailben kapsz értesítést, azaz a rendelés leadásakor még nem látható a kosárértékben! Ezt igyekszünk elkerülni, de előállhatnak olyan esetek, amikor a csomag értéke és az általunk fizetendő szállítási díj olyan aránytalanságot mutat, hogy nem tudjuk felvállalni a postázás költségét.

4. Elállás, visszaküldés

Jogodban áll a vásárolt terméket 14 napon belül, indoklás nélkül visszaküldeni. Ennek részleteit a Vásárlási feltételek - ÁSZF menüpontban találod. Az elállási nyilatkozatot innen letöltheted:

https://www.szunyoghorgaszbolt.hu/custom/probapeca/image/data/Hivatalos/20210817095744_elallasi.pdf

Az elállási nyilatkozatot küldheted postán, vagy e-mailben is (kitöltve, lefotózva is elfogadjuk). E-mail címünk: szunyoghorgaszbolt@outlook.hu

Ahová a csomagot vissza várjuk: Szúnyog Horgászbolt, 8800 Nagykanizsa, Kalmár utca 7.

5. Bármi egyéb kérdés?

Ha termékkel, szállítással, postázással kapcsolatos kérdésed van, kérlek hívj minket bizalommal a +36209989240-es telefonszámon, munkaidőben. Előfordulhat, hogy nem vesszük fel, mert éppen egy másik vevőt szolgálunk ki. Ezért köszönjük a türelmedet!

De még jobb, ha kérdésedet a Kérdése van? menüpontban teszed fel - erre biztos válaszolunk amint felszabadul egy kollégánk a boltban!

 

Kellemes böngészést kívánunk, köszönjük, hogy elolvastad!